Gårdagen

2012-09-22 @ 12:34:03
Tänkte bara skriva vad vi gjorde igår, orkade ju inte skriva ett inlägg igår kväll var alldeles för trött.
 
Jo vi började uppe i Aulan vid sofforna och hade lektion läraren pratade om en massa olika saker, nämligen så att han har ganska lätt att komma på sidospår och prata om sådant som inte alls har med saken att göra som vi egentligen pratar om. Aja vi pratade i alla fall om träning. Sen blev de fika och efter det var de fri träning resten av dagen. Så jag och några till var i idrottshallen och gjorde lite blandade saker så som klättring, badminton, basket och lite gym. Sedan blev de lunch så käkade sedan var vi 5 stycken som åkte till en klippa som ligger i närheten eller ja det är väll mera berg här när man bor i Jämtland berget heter i alla fall Välaberget.Så otroligt roligt att få klättra igen! Dock är det inte som i Grebbe att de finns skor och allt, så klättrade i mina tygskor funkar inte riktigt, tyvärr. Kanske får köpa mig ett par billiga klätterskor?
 
Annars då jag gick tillbaka lite tidigare till bilen då de skulle upp på berget och kolla utsikten och ta ner karbinhakarna och så. Så medans jag stod och väntade på att de skulle komma så tog jag lite kort då de var superfin utsikt där vi parkerade så ja därför tänker jag bjuda på dessa bilder!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0