Indalsälven

2012-10-04 @ 21:00:10
Gillar att man går runt med träningsverk typ varje dag ;)
 
Idag var det paddling och övningar på land som stod på schemat FOFled höll i vår lektion underbart! Riktigt kul jag var i landgruppenså de var tre stationer, som att göra upp en starteld, orientering och sedan första hjälpen. Imorgon byter vi så då är det jag bland annat som ska paddla kajak :)
 
Underbar dag och riktigt fint väder har vi haft så ja perfekt dag! Börjar dock bli lite trött på paddling då det typ de vi gjort de senaste två veckorna ;) Nästa vecka är det klättring torsdag/fredag :)
 
Ska äta upp mina smörgåsar nu och om typ en timme är det dags för sängen!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0