Halloween

2012-11-10 @ 00:28:00
Hej!
Var halloweenfest här på skolan idag nere i idrottshallen, samt spökvandring. Som jag har gått för både första och allra SISTA gången också det var så sjukt hemskt och vidrigt och jag var så rädd så jag grät...
Hemsk upplevelse så note to my selfe gå ALDRIG på en spökvandring igen!
 
Haha sen att inte tala om alla gånger jag blivit rädd inne i idrottshallen då ninjor smygit sig upp bakom och skrämt mig så jag flyger upp för stolen, eller också bara en vanlig kartong med en människa i det skrämmer mig också... Haha som sagt halloween är inte min grej, var glad ett tag att ingen klätt ut sig till scream menmen senare under kvällen dök även en sådan utklädnad upp..
 
Annars jadå det var bra de hade ordnat det väldigt bra, måste ju säga att jag också var lite utklädd,
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0