Köket har aldrig varit så fint...

2012-05-15 @ 23:19:29
...eller jo förra gången det var storstäd. Fast dock lite finare nu, eller rättare sagt tommare. Nu ser det ut som det köket som man kom hit till första dagen. Då vi tagit ner allt vad vi nu hade satt upp överallt i köket. Nu är det ett helt vanligt kök, som smälter in i mängden av andra kök.



Vi hade som sagt internatstäd idag en trevlig stund faktikst. På med musiken och börja städa. Vid 18:30 bjöds det på sallad, det var det sista storstädet här på Grebbestads folkhögskola! Det börja lida mot sitt slut fast jag vill inte inse det, jag åker hemmåt på fredag. Jag har inte packat någonting knappt, det får bli morgonsdagens och torsdagens sysselsättning.

Men först imorgon innan jag börjar tänka packning så är det kajak som står på schemat. Alla klasser ska hitta på något med sin egna klass imorgon och ja vi ska paddla kajak. Ska bli väldigt roligt bara hoppas att vädret också blir lika roligt :)


Skriver mera imorgon! Puss och godnatt.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: felicia - fotokobran

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

2012-05-16 @ 23:21:36
URL: http://fotokobran.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0