Bra dag

2012-05-02 @ 22:23:40
Hej
Skola först började 08:30 och hade lektion till 9:50. Infokaffe efter det fick bland annat veta att nu på fredag det vill säga om 2 dagar ska vi ut och åka med Donalda till Lindö, Trossö, Kalvö för att vandra där, Det sägs att det är väldigt fint där och även båtresan dit också. Håltimme fram till ca 13 då det var träff i bunkern. Vi bestämde att vi ska ut och klättra imorgon i Smögen. Efter det dags för biologi B till klockan 15:45. Jag gick tillbaka till rummet för att sedan gå ut igen vid ca halv 5 och börja förbereda för kvällen. Det var ju grillkväll som var kvällens aktivitet. Mycket trevligt, med lekar, skratt och mat.

Mycket fin dag, jag gillar den. Imorgon blir det klättring gillas ännu mera och på fredag är det dags för Donalda turen (ska ha med mig kamera så bilder kommer) nu dags att sova upp och äta frukost imorgon.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0