2 veckor

2012-05-04 @ 21:59:11
Vill inte skriva detta egentligen...

..men om två veckor idag befinner jag mig i Kopparberg, och jag har lämnat Grebbestad för då är detta år slut. Om två veckor är tiden på Grebbestads folkhögskola slut. Vart tog tiden vägen?

Jag vill inte åka härifrån, jag vill inte packa ner alla mina saker och fylla bilen, jag vill inte "lämna" alla nyfunna vänner, jag vill inte lämna internatet och inte köket, jag vill inte lämna lärarna, jag vill inte lämna något jag vill vara kvar här. Detta är ju mitt hem, detta är verkligen mitt hem. Jag älskar detta ställe ♥

Det är det som är tråkigt att det bara är ett år, det går så otroligt fort. Sa samma sak när jag lämnade Gamleby, jag ville inte det heller. Det blir verkligen ens hem, man får så underbara vänner och framförallt man har så himla kul. Älskar folkhögskole livet på internat, det är det bästa!

14 dagar som sagt, jag ska njuta och jag börjar redan imorgon då jag kommer fira min 21:a födelsedag.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0