Tisdag kväll

2012-03-20 @ 22:50:52
Jag tänkte skriva onsdag kväll...

Tisdag idag, och jag har haft skola mellan 8:30-14:40. På tisdagar har jag som vanligt engelska, kemi och matte b. Jag typlängtar till matten nu för tiden bara för att det går så bra! Annars då de andra lektionerna kemi har jag lagt på hyllan, så är bara där och är med. Dock ska jag göra frågorna som vi fått till nästa vecka (måste börja imorgon eller har gjort typ 5 frågot men det är 30 frågor totalt) Engelskan går också ganska så bra, i morgon får vi besök av en engelsk teater. Ska bli intressant!

Annars så är det rätt lung dag tänkte säga men insåg i samma sekund som jag skrev det att jag slutar inte förrens vid 4. Då jag har biologi B nu för tiden. Så har först engelska, då kommer teatern sen är jag ledig mellan fikat och till efter lunch (då blir det plugg och söka sommarjobb) efter det vid ca 13:00 på lunchen blir det ner till bunkern för att planera för torsdagen och komma överrens om vad vi ska göra i Gbg på fredag (mer om det en annan dag när det närmar sig) och sist har jag biologi B som håller på mellan 13:40-15:50. Efter skolan MÅSTE jag börja läsa lite biologi, då jag inte klarade ett prov på biologi a som jag ska göra på måndag! Sen ska jag även hinna med lite kemi frågor samt lite sommarjobbs sök.

Nej nu är det dags att sova, frukost i morgon 7:40 sen håller vi alla tummar och tår att de har smörgås gurka imorgon. Saknar det inte varit det på 2 dagar nu! Så imorgon hoppas vi på att det är det. Så att jag kan äta smörgås med lverpastej och smörgåsgurka :)
Justja bilderna från helgen ska jag försöka hinna lägga ut imorgon också

Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0