Planering inför vecka 13

2012-03-25 @ 14:45:16
Måndag: En helt vanlig måndag med matte b och biologi. Slutar vid lunch, ska troligtvis ha biologiprov på eftermiddagen men måste fråga om jag kan skjuta det till nästa vecka. Annars så på eftermiddagen så blir det att planera inför torsdag/fredag då det är jag, De, Be och Je som ska hålla i hajken. Vi ska vandra på Soteleden. Måste även hinna plugga.
Tisdag: Har engelska, kemi och matte. Annars blir det bara att ta det lungt.
Onsdag: Engelska på morgonen sedan håltimme fram tills 13-tiden då det är samling i bunkern och berätta om vad som händer torsdag-fredag. Efter det biologi. Sedan packa både till hajken och till helgens äventyr.
Torsdag: Omdömesinfo på morgonen sedan bär det iväg på hajk.
Fredag: Kommer tillbaka från hajken, packa det sista för helgens äventyr då jag och Ju (kankse någon mer) åker till deras sommarställe på Bohus-Malmön
Lördag: Bohus-Malmön
Söndag: Tillbaka hem från Bohus-Malmön. Måste plugga på kvällen.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0