Midsommar

2012-06-23 @ 23:49:12
Ännu en Midsommar har firats uppe i Nitten, med trevligt sällskap och god mat!
Det började i fredags gjorde i ordning på morgonen och vid ca halv 12 satte jag mig i bilen och åkte till Nitten- Vid kanske 3 tiden blev de mini-långbord tillsammans med Mamma, P, A, L, T, C, K & M. Mycket trevligt, så ja mat pchtil efterrätt jordgubbar och glass. Sen satt vi oss i solen och följde solen så satt på en rad, så när solen försvann tog man sin stol och satte sig i solen igen. Sedan blev det att sätta oss på "soldäcket" som egentligen är vårt golv till husvagnen, men eftersom vi inte har något förtält så passade det perfekt att ställa stolarna på just.

Efter det blev det jag och L gick in i vår husvagn och spelade kort i några timmar innan vi gick och la oss. Medans alla andra var ute i party-tältet och massa andra förtält och drack. Jag hade i alla fall en trevlig midsommar.

Idag blev det att få både frukost och sedan middag också. Åkte hem strax innan 18 precis då tipspromenaden skulle dra igång, en tradition som startades för ett par år sedan. Mycket trevligt, gick den förra året!


NU är det dags att dra sig till sänge, för att sova. Imorgon är en annan dag :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0