Glass på balkongen

2012-06-28 @ 16:21:44
Det är precis vad jag har ätit idag, men inte på vår balkong utan på mormors balkong. Hon bjöd nämligen på glass, mycket trevligt. Var mycket gott och sommar feeling fick man för när det blåste lite kom en doft av blommor som hon har på balkongen. Tack för glassen mormor :)

Annars så idag har vi även varit till affären och till andra lägenheten, jag var nu under kvällen en sväng till Ställdalen och tillbaka för att hämta en sak hos K&M. Annars så har jag duschat för ett tag sen och sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan gå och lägga mig.

Imorgon väntas en fullsmockad dag, klockan 13 ska jag vara i Linde för att åka med Pernilla och Emelie till Örebro efter att vi kommit därifrån så ska jag åka till min syster för att få mina naglar fixade eller om vi väljer att ta bort de vi får se om e går att rädda. Jag gjode ju gele-naglar för drygt 3-4 veckor sedan och nu börjar det inte bli allt för fina ;)

Fortsätta vänta... Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0