Morgondagens planering

2012-07-30 @ 23:38:12
Hej!
Idag har jag sålt lite saker, varit ute med mormor och moster och plockat svamp. Mormor bjöd även på god mat och jordgubbar som vi åt efter skogsturen. Kantareller fick vi med oss hem också, så de är rensade och klara nu.

Imorgon blir det mycket att göra.
Först upp i tid så jag hinner ringa, sen ska jag till Silverhöjden och vattna blommor/kolla postlådan sen till affären i Grängesberg och handla (vägrar åka till Ica här) sen förbi andra lägenheten och kolla posten och hämta lite saker. Vara tillbaka här hemma vid 14:00 då jag ska sälja en sak till en tjej! Vid ca 16 tiden ska jag in till mormor då hon bjuder på mat. Kvällen måste jag spendera med att plocka undan saker här och vika tvätten som jag tvättade här om dagen!
Det vill säga fullt upp.

Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0