Filminspelning

2012-01-23 @ 22:11:57
Hejhej, ny vecka igen. Vi är nu inne på 3:dje veckan efter jullovet, det går fort nu tycker jag!

Idag har jag haft matte b och biologi på schemat. Slutade vid halv 1 åt mat i matsalen. Tog sedan bilen till bilverkstaden där jag fick en tid att jag skulle komma in med den kl 9:00 på onsdag.

Vad mer har hänt idag? Jo, som rubrik lyder "Filminspelning" det är precis va det har varit här på våran skola idag närmare bestämt i vårt bibliotek. Där scener ur Camilla Läckbergs film spelades in, så kanske får se några scener från min egna skola i den filmen, vet dock inte när den kommer ut men. Det återstår att se!

Annars då, har biologi prov på onsdag så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite.. Imorgon är det frukost time klockan 7:40!

Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0