Hejhej

2012-02-29 @ 20:49:02
Jag är tillbaka i Grebbestad, eller ja jag kom ju hit redan i söndags. Men inte orkat skriva något, och igår försvann internet och varit borta typ nästan hela dagen idag. Så ja, blev en liten uppdate nu.

Det är onsdag idag och det är sista februari. Vilket innebär att det är skottdagen i dag, då februari i år har en dag mer.

Så ja vad har jag gjort denna skottdag då, jo jag vaknade gick och åt frukost. För att sedan gå till lektion för att ha engelska. Efter det ställde jag mig i köket och lagade matlådor till nästa vecka. Sen spelade jag en massa spel med Ei, som också hade håltimme! Mycket trevligt. Åt lunch för att sedan gå till bunkern och ha planering med klassen, vad vi ska göra i morgon och fredag och om lördagen då vi åker till NORGE!! Så ja imorgon blir det havets hus och på fredag ska vi packa! På lördag då åker vi klockan ca 8:00. Nu på kvällen har vi lagat mat, blev grönsakssoppa, den blev jätte god. Gjord från grunden sen bakade vi scones till.
Nu hade jag tänkt och packa lite för att sedan sova.

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0