Beröm till frukosten idag!

2012-02-01 @ 11:57:50
Idag var det lite lyxigare frukost (ja man blir glad för det lilla) det fanns lax också. Rökt lax, sjukt gott! Så tummen upp på frukosten idag!

Klockan börjar närma sig 12, då är det alltså en halvtimme kvar till det är dags för lite mat. Och vid 13:10 är det samling i bunkern och disskutera vad vi ska göra imorgon, troligtvis så blir det långfärdsskridskor. Det återstår och se, efter det är det i alla fall dags för biologi, får tillbaka våra prov. Ska bli intressant, efter den lektionen som slutar runt 15:45 så går jag och lämnar böckerna tar på mig en jacka och tar bilnycklarna och sätter mig i bilen tillsammans med J och åker fram och tillbaka till Torp Köpcentrum, för att kolla hur min bil mår!

Dags att göra lite nytta det vill säga vika tvätten somhänger på tvättstället som står precis innan för min dörr ;)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0