Så ser dagarna ut...

2012-12-13 @ 15:25:35
..fram tills jullovet (19 december) när det är dags för hemgång!
 
Fredag: Jag är ledig, hmm så vad ska jag göra en ledig dag? Bara ta det lungt tror jag, på kvällen blir det BK mys hoppas jag, tänkte ha lite möte och baka pepparkakor eller pepparkakshus vi har pratat om att göra BK som pepparkakshus!
Lördag: In till Åre tillsammans med Älskling, Jo och Je och äta frukost på Åre bageri sedan gå på julmarknaden.
Söndag: Ska börja packa lite smått så jag är helt klar på onsdag. Annars bara lada för sista veckan i skolan.
Måndag: Mamma fyller år ♥ Skidor på förmiddagen typ runt skolan, sedan eftermiddagen blir det internatstäd + en sväng till Järpen.
Tisdag: Julpyssel, sen på kvällen är det dags för julfest!
Onsdag: Sista dagen i skolan mysa med klassen på förmiddagen sedan är det jullunch. Efter det åker jag hemmåt. Så hoppas (eller jag SKA) sitta i bilen innan klockan 13:00 då är jag hemma typ vid 21-22 på kvällen.
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0