Nedräkningen börjar

2012-12-01 @ 13:22:00
Första december idag, och nedräkningen fram till julafton har börjat..

Tänkte att jag under december månad ska sammanfatta året som har gått med (lika bra att börja nu annars kommer det inte bli av) så det kommer att bli 4 inlägg där jag skriver om 3 månader i taget. Så oktober-december kommer nog komma i början av januari då december precis har börjat. Men de första tre ska jag föröska lägga upp under december ska föröska hinna att lägga upp de första redan i morgon annars under veckan.

Ska nu eller ja om en stund åka in till Järpen och kolla på Exodus julspel som de ska ha. På återseende. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0