Juldagen

2012-12-25 @ 23:36:53
Hejhej!
Julafton är över för detta år och snart även juldagen, julafton firades igår tillsammans med mina systrar Lena och Anna + annas barn Ted. Mormor och moster Pernilla var också med oss, sen också såklart mamma och Peter. Det var en mysig jul med god mat, kalle anka tittande och julklappsutdelning och såklart öppning av julklappar. Tänkte ta kort på mina julklappar i morgon och visa här på bloggen.
 
Det var en bra dag, men det blev lite jobbigt på kvällen när jag skulle sova och tårarna började komma. De rann ner för mina kinder och de blev bara fler och flera, pappa jag saknar dig otroligt mycket jag vill att du ska vara med oss här på jorden. Du och jag var ju inte klara vi hade mycket kvar att göra tillsammans, vi ska ju klä julgranen tillsammans dagen innan. Nu får jag klä den själv, men det vill jag ju inte jag vill att du och jag ska göra det som vi alltid har gjort. Jag önskar du var med oss här nere men pappa när vi ses på andra sidan så ska vi klä julgranen tillsammans och vi ska fira jul tillsammans precis som förr.
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0