Det är segt på uppdateringen här

2012-08-23 @ 13:21:34
Måste försöka ta tag i det här när skolan börjar.
Så hur ligger allt till? Jo imorgon åker jag och mamma ca 50 mil uppåt i landet mot Undersåker där jag ska bo under ett år. Ja det är dags igen, ny stad, ny skola, nya lärare, nya kompisar och allt nytt. Kommer bli kul, ser fram emot det. Det bästa av allt att jag nästan har packat allt jag ska ha med mig, bra där Emma!

Förresten när jag slutade i Gamleby så skrev jag ju om mitt år på Gamleby och ja det kommer ett inlägg om året i Grebbestad också (bara att jag är lite seg) sen blir det ju också att starta en ny kategori som kommer heta Hållands fhsk 12/13.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0