Då drar vi!

2012-08-24 @ 13:39:10
Nu lämnar jag Kopparberg ännu en gång, för att bege mig mot en ny stad och nya äventyr.
Nu blir jag Jämtlandstös för ca ett år. Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Haha, som du förmodligen har upptäckt vid detta laget så är inte Hålland direkt en stad.. Inte heller Undersåker... :) Men du Emma, kan du göra mig en tjänst? Kan du hälsa till Hans Bolin som är lärare på U-land? (jag hette Stångberg då förresten) Vet inte om han kommer ihåg mig, men kanske... Och hoppas att du får det så himla kul på Hålland, det är värsta braiga stället!! Vilket hus bor du i?

Svar: Hej :) haha nej de är ju inte det ;) det ska jag försöka göra ska bara lista ut vem det är, ja det verkar vara ett väldigt bra ställe :) jag bor i Brunkulla, vilket bodde u i?
Emma

2012-08-31 @ 08:51:09

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0