Yeah!!!

2012-04-25 @ 22:39:58
Jag har nu fått behörighet i Matte B, eller ja jag kommer få behörighet eftersom jag nu räknat färdigt boken och gjort alla proven, samt att de är godkänt!

TOPPEN BRA och jag är väldnigt nöjd och glad.


Imorgon är det torsdag och det är hälsodag, en dag som spa&hälsa klassen har anordnat. Så blir workshops hela dagen 4 olika. Dagen slutar runt ca 15 tiden. Då tänkte jag packa det sista, duscha och bära ut allt i bilen och sedan åka hem till Kopparberg. Kan ju hoppas jag kommer härifrån innan halv 6 i alla fall. Dock har jag typ packat allt, så det är ganska lungt tror jag. Ska skynda mig!

Nej dags att sova nu, puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0