Tummen upp, tummen ner

2012-04-04 @ 21:36:30

- Att jag älskar Grebbestads folkhögskola
- Att jag ska gå ett år till på fhsk, älskar livet på internat.
- Att jag är hemma på ett litet mini-lov.
- Att Grebbestad börjar visa sin rätta sida, folket börjar komma tillbaka och det börjar bli lite mera liv!
- Att mamma kommer till mig nästa helg, då det är öppet hus på skolan!


- Att tiden på Grebbestads fhsk snart är slut, kommer sakna allt! Så de sista veckorna blir det att njuta till 120% av varje dag, med början på tisdag!
- Lov (får faktiskt bli tummen ner och tummen upp) jag vill vara i skolan, nu när det börjar ta slut!
- Att jag har lite beslut ångest om vilken fhsk jag ska välja till nästa år.
- Att det är minusgrader på mornarna, och att de hotar med snö! Det var -8º igår morse och i morse var         det -5,5º ute. INTE okej!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0