Skolans nät

2012-04-18 @ 22:42:21
Blir tokig på skolans nätverk, fungerar lite då och då. De har nu under denna vecka från i lördags 14 april haft problem med det, och fungerat lite till och från. Just nu fungerar det i alla fall och jag hoppas verkligen att det gör det i helgen också!

Förresten, lite lyx på frukosten idag. De hade stekt ägg (från gårdagens pyttipanna) och sedan hade de också scramble eggs. Man blir så glad av lite "lyx" i vardagen!

Förresten imorgon är det torsdag och vi drar ut på hajk. Kommer hem på fredag igen, så ja det är dags att sova!
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Hej Emma.



Har du sett att de har en platsannons ute om att de söker folk för sommaren på Kopparhallen? Ansökningstiden går ut på söndag iaf.. Det är skitkul att sommarjobba i affär, tyckte jag iaf och ger rätt bra betalt (speciellt när man jobbar helger).

2012-04-19 @ 16:16:58
Postat av: Susanna

Förresten, har du bestämt dig vars du ska gå på fhsk nästa år? Jag hörde ryktas om att du skulle gå på Hålland? Har du gett upp Storuman? Den verkar ju vara som gjord för dig, äventyr OCH foto i ett.. (och så tänkte vi ju komma och hälsa på dig då :) ) eller har du inte besämt klart ännu?

2012-04-19 @ 16:21:16

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0