Grebbestad <3

2012-04-09 @ 23:23:40

Hej hej, jag är tillbaka i Grebbestad mitt andra hem! Åkte hemifrån vid ca 12-tiden och var här nere ca 16.30 sedan dess har jag bara tagit det lungt. Inte ens packat upp det tar jag i morgon! Just ja det är ju tisdag idag tänkte att det var måndag. Tisdag innebär engelska, kemi och matte. På fikat måste jag gå ner till Ica och posta brev till en massa folkhögskolor. Annars blir det att ta det lungt efter skolan försöka handla lite så man kan göra mat funderar på pasta och någon pastasås kanske? Får se vad jag är sugen på. Nu är det i alla fall dags att invänta John Blund och sedan sova. Puss och god natt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0