God natt! I morgon väntas en ny vecka vanl...

2012-04-22 @ 22:47:23

God natt! I morgon väntas en ny vecka vanlig skola måndag till onsdag. Hälsodag på torsdag och sen är fredagen lite oviss det är klättring eller kompdag som gäller. Troligtvis blir det nog det sistnämnda då det ska regna typ hela nästa vecka. Jag som vill klättra! Men men då får jag åka hem en dag tidigare till Kopparberg för då åker jag hem på torsdag eftermiddag och sedan har vi ett litet mini lov för sen är jag hemma till tisdag veckan efter för skolan börjar r, onsdag det 2 maj då är det även grillkväll på kvällen! Trevligt. Så mycket att se från emot veckan som kommer och nästa. Imorgon är det i alla fall skola mellan 8.30 och slutar kl 12.30 sen vid 14 ska jag klippa mig och mellan 19-23 ska jag tvätta. Sen också vid 19 är det en sak på datorn jag ska kolla på. Fullt upp hela dagen! Därför säger jag god natt nu, pussar


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0