Jag är glad nu!

2012-04-10 @ 22:43:20
...det är bara en del av grejerna jag är just nu!

Mina vita converse skor är BORTA jag lämnade dessa på mitt rum under "påsklovet" jag åkte härifrån mellan 13-14 tiden på onsdag (det har jag bevis för) och jag kom inte tillbaka förrens vid ca 16:30 i måndags (som jag också har bevis för) det vill säga mellan onsdag ca 14 till måndag ca 16:30 har jag varken befunnit mig på mitt rum, i närheten av mitt rum eller i Grebbestad. Jag har varit i Kopparberg/Silverhöjden (som jag också har bevis för)

Frågan är då:
Var FAN (ursäkta språket) är mina vita converse?!?! De var inte här på rummet när jag kom tillbaka och idag har jag nästan bokstavligt talat vänt upp och ner på hela rummet TVÅ gånger utan att hitta de, och rummet är inte så stort så att de kan gömma sig så bra. För det andra skor gämmer sig inte själv!!
Så imorgon är det jag som går till husmor och frågar om man kan kolla när min kod har använts, och får jag då veta att den använts eller att min dörr har öppnats under tiden från ca 14 på onsdagen till klockan 16:30 på måndagen, så är det en Emma som är riktigt jävla förbannad!!!!


godnatt



Glöm det jag skrev igår, haha överreagerade kanske? Ja det gjorde jag eller inte för stunden. Men i efterhand jag har nämligen hittat mina skor, de var hemma i en påse som jag hade packat där jag lagt ner vinterkläder och andra kläder jag inte ville ha kvar här eller rättare sagt använde. Så ja där låg de i en påse?

Haha jag skämms så otroligt mycket och jag som gick till husmor i morse och sa vad som hade hänt imorgon ska jag gå tillbaka dit och erkänna mitt misstag och betala 100:- för kodbytningen. Menmen en ny kod skadar ju inte ^^

Dock kan misstag hända ALLA och det är väll bra att jag erkänner mina! I efterhand var det faktiskt lite roligt!
Nu är jag i alla fall glad igen, PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0