Underbar dag!

2011-09-23 @ 18:25:27
Hej!
Dagen har varit super bra förutom att det har varit svinkallt emellanåt ^^ Men annars har den varit toppen, varit ute hela dagen vid Siljevi där det ligger ett berg som vi har klättrat på och även fått gjort en annan grej som jag aldrig kommer ihåg va den heter. Det är iaf att man är fast i repet står längst upp på bergen och ska hala sig ner själv med hjälp av repet då istället för att nån säkrar där nere. Super roligt, men ojj så mina ben skakade ;)

Jag hoppas vi ska iväg och klättra något mera! Nu ska jag hänga upp lite bilder på mitt rum som jag fick hem idag. Lite bröllopsbilder bla, var tvungen och kolla så de blev bra, och det tyckte jag att de blev :)
Puss skriver kanske mera senare!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0