Planering inför vecka 36

2011-09-02 @ 20:50:20
Måndag: Vanliga lektionerna börjat, skola mellan 8:30-12:30 efter det lunch. Mina måndagar är väldigt korta. Har i allafall Matte B på morgonen sedan Biologi A.
Tisdag: Lååååång dag, börjar dagen 8:30 och går enda till 17:45, lite drygt. Menmen, dagens lektioner består i Engelska A, Kemi A (vad har jag gett mig in på kemi i år igen?) Matte B, håltimme från ca 14:45 - 16:25 sista lektionen har jag bild.
Onsdag: Börjar min dag med Engelska A, infokaffe mellan 10-10:15 håltimme fram tills 13:40 då jag har Biologi. Slutar för dagen kl 15:50.
Torsdag: Friluft hela dagen börjar antagligen 8:30 men vet inte hur länge vi håller på tror vi skulle ha HLR idag. På kvällen blir det att packa.
Fredag: Friluft hela dagen, tänkt att vi ska ha kajakövningar två grupper en mellan 9-12 och den andra mellan 13-16. Om man får välja så tar jag den första så jag kan åka i tid till Jon. Om det då inte är andra saker vi ska göra medan de andra har övningarna.. Åker i alla fall när vi slutar till Jon.
Lördag: Hässleholm, hos Jon.
Söndag: På kvällningen åker jag tillbaka till Grebbestad.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0