Päronträd

2011-09-12 @ 22:58:42
Hejhej!
Kort dag i skolan lång dag efter skolan. Men en mycket bra dag.
I skolan hade jag två lektioner först matte B på morgonen sedan Biologi A efter fika rasten. 12:30 slutade jag så åt lunch och höll en kompis sällskap tils henens lektion började. Tillbaka till rummet satt där en stund åt en apelsin i köket, slutade med att vi en halvtimme senare befann oss i gympahallen jag och tre andra och spelade badminton i typ 1,5 timme mycket trevligt.

Åt lite och bakade päronkaka då vi har ett gigantiskt päronträd på skolgården. Hade ett litet "möte" då vi alla ska äta mat tillsammans på onsdag, vi bestämde oss för pizza! Efter att vi ätit lite och så kollade vi på en film som slutade för ca en timme sedan var med en kompis till hantverkshuset och nu sitter jag här. Ska snart sova, imorgon skulle vi ha åkt ut med Donalda (en båt) men blev inställt pga dåligt väder, så istället vanliga lektioner hela dagen min sista lektion slutar 17:45.. Efter det måste jag göra en uppgift till skolan.

Puss och godnatt :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0