Hejhej

2011-09-21 @ 11:38:28
Ett inlägg så här på förmiddagen. Har haft typ en halvtimmes lektion då vi hade datainformation i idrottshallen. Så när det var slut gick jag ner till källaren och kollade om det fanns någon tvätt tid så jag slängde in två maskiner som just nu hänger här på mitt rum. Då blev det lite mindre på måndag att tvätta. Smart där av mig. Har även städat mitt rum och nu sitter jag och väntar på att jag ska snart gå till biljardrummet där en kompis är. Sedan blir det bar, palnering i bunkern sedan biologi till ca 16:00 efter det slutar jag!

Så nej på med stövlar (då vi ska ut i skogen på biologin) Kanske skriver ett inlägg lite senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0