Hej hej! För att ha sovit ungefär 3 timmar...

2011-09-14 @ 23:16:24

Hej hej! För att ha sovit ungefär 3 timmar och knappt det då jag inte kunde sova så är jag faktisk ganska så pigg om jag ska vara ärlig. Men har nu intagit ryggläge eller rättare sagt sidoläge. Har varit en mycket bra och trevlig dag. Med pizza bak i köket tillsammans med alla utom en som inte var med. Mycket trevligt och något som kommer köras om, hoppas jag :) I morgon är det dags för hajk första gången för min del, ska bli väldigt roligt :) kommer hem på fredag igen då blir det att sätta sig i bilen typ på en gång för att åka hem till Ställdalen ska bli roligt att träffa alla där hemma. Men också tråkigt att åka härifrån. Dock är jag ju tillbaka på söndag igen! Puss nu ska jag sova. God natt :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0