God kväll

2011-09-20 @ 22:57:09
Hejhej!
Åter en dag har passerat. längsta dagen på veckan också. Kan säga att jag faktiskt är ganska trött just nu kan ju också ha med att göra att jag nyss kollade på en film. Men tänkte försöka gå in och duscha nu och sedan sova. Imorgon är en lång dag också eller ja till typ 16 men den innehåller bara två lektioner en mellan 8:30-9:50 (och då ska vi iväg vid 9 för något i gympahallen om datorerna) sen har jag håltimme fram tills 13:10 dp vi har planering i bunkern med friluftsliv och sedan börjar min andra lektion för dagen klockan 13:40-15:50.

Vad kvällen erbjuder det får vi helt enkelt se. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0