Städat i 5 (!!) timmar idag

2011-10-23 @ 22:30:29
Hejhej
Dagen har bestått i av att städa, dock har det varit väldigt kul faktiskt.
Började med att jag och J skulle gå ner och boka tvättid till henne, och idag var det ingen som skulle tvätta klockan var då ca 13:00 och då finns det en tvättitd mellan 11-15 så jag tog den, och J tog mellan 15-19 så vi tvättade i varsin maskin. Så vi delade på tiderna, Så då var vi inne i torkrummet och jag tyckte det var dammigt så tog fram dammsugaren och dammsög där inne sen har det bara fortsatt hela dagen typ...

... städade också tvättrummet, gick upp och började städa våra rum, riktig rengöring. Vi varvade städning med tvättning. Efter vi städat våra rum gick vi på köket och städade det också diskade alla glas, tallrikar besik och sådant. Jag dammsög och torkade golvet ute i korridoren och trappen ner. Efter det började vi putsa fönster i köket, fortsatte i mitt rum sedan J rum! Så ja städning 5 timmar idag, eller ja städning/tvättning...

Efter vi var klara gjorde vi lite mat och tog det lungt och nu sitter jag här och redigerar bilder och spelar Betapet med Jon. Dock blir det snart sängen. Imorgon är det en ny skolvecka, sista veckan innan lovet!!!

PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0