Nytt

2011-10-18 @ 10:12:23
Nya männsikor, nya platser, nya bakterier. Man blir sjuk!
Idag pratade jag med M för de tyckte jag hade för hög frånvaro, konstigt? Nej en ny plats, över 100 nya människor. Man byter bakterier man blir sjuk. Det är ju inte så att jag ligger hemma bara för att, lite mer vett har jag faktiskt (förrutom en gång, på kanot turen, som jag ångrar sjukt mycket) men så jag kan inte göra så mycket, kanske istället ska prata med de som inte sjukanmäöler sig som bara skiter i att komma. jag sköter i alla fall det att jag sjukanmäler mig men tycligen finns det ingen giltig/ogiltig frånvaro längre...

Aja var tvungen att skriva av mig lite, nuär jag frisk i alla fall och jag är i skolan. Mycket mera kan jag faktiskt inte göra. På torsdag drar vi iväg på cykel hajk, ska bli skoj! Nu ska jag ha kemi. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0