Fortsättningen...

2011-10-26 @ 18:00:12
...på operation ta tillbaka parkeringsplatsen.

Det var segt ett tag men på lunchen när jag och J satt ute i köket vi hade gjort lite mat öppnar jag fönstret och ser att MIN parkeringsplats är ledig. Haha springer nästan ut startar min bil och flyttar den, så ja nu står den på sin rätta plats.
Uppdrag slutfört


Nu ska jag ut i köket och laga lite mat och fortsätta spela monopol med J och E, vi började igår men vi hann inte klart. Så vi fortsätter idag :)

Förresten två dagar kvar till hemgång, och lov. Ska bli skönt att vara hemma i mer än en vecka. Slutar tidigt gör vi också på fredag = lycklig tjej. Så blir att packa imorgon kväll så jag typ är klar på fredag när vi slutar så jag kommer iväg så fort som möjligt ska försöka åka innan 14:00 men det ska jag nog hinna!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0