Åh va jag är glad!

2011-10-12 @ 22:56:14

I morgon så ska vi åka till Lysekil där vi ska vara hela dagen då vi ska klättra. Ska bli jätte roligt att testa en annan klippa :) Så jag taggar som sjutton tills i morgon. Har även varit duktig och gjort sallad (alldeles för mycket blev till 4 matlådor och plus att jag åt en portion idag också till middag). Imorgon ska vi vara har på skolan fram till fikat sedan vid falkeröd (tror jag det var) efter fikat och från till lunch då vi slutar 12.30. Underbart så mellan typ 13.30 och 14.00 så rullar bilen ner till skåne och till Jon där jag ska spendera helgen. UNDERBART kan man vara gladare? Inte nog med det i morgon ska jag vara lika duktig som idag och äta frukost i skolan. Tummen upp Emma, och efter frukosten blir det att packa och värma oboy :) puss och god natt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0