Tog lite längre tid!

2011-11-29 @ 23:19:35

Som sagt det tog så lång tid att ladda upp bilderna så får fortsätta i morgon så de kommer väll upp runt lunch tid i morgon + mitt blåmärke (vad som har hänt och hur jag har fått det får ni veta i morgon) men annars så kommer inlägget med ett översvämmat Grebbestad där det finns en massa bilder. Vem vet kanske hinner slänga upp dagens outfit också då jag har typ 3 timmar håltimme! Så lite inlägg ska jag nog hinna med ska ni se :) men nu är det dags att sova, mitt huvud Br helt slut efter denna dag med 2 prov! Men jag gjorde båda bara hoppas att de Blev godkända också. De jag hade prov i var kemi och matte. Jag blir super duper mega glad om jag klarar kemi provet, men det återstår och se typ nästa tisdag återkommer med resultatet från det provet. God natt, sov så gott! PS. John blund kommer du förbi SNU rum 205, haha DS.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0