Jag är sämst

2011-11-23 @ 22:38:32
Ja, i alla fall på att blogga. Lovar att jag ska blogga mins en gång per dag. Gör jag det? Nej det ser ju inte ut som det, skärpning nu Emma!!

I dag har vi haft skapardag här på skolan och två andra fhsk skolor kom hit och besökte oss. Vi som går här det vill säga Grebbestads fhsk kunde välja på pepparkakshusbakningstävling. Självklart tog jag det tillsammans med två andra. Riktigt roligt, haha och ja vi fick i hop ett hus sen om det var fint var väll en annan sak, roligt hade vi i alla fall. Kommer nog bilder på pepparkakshusen om någon dag, jag och J ska gå dit i morgon och ta kort på alla.

Har två outfits en från igår och en från idag som jag måste lägga ut också...
Får ta tag med detta fredag kväll, för då kommer jag säkert vara trött då kan jag passa på att vara inne på rummet och blogga och ta det lungt.

Imorgon beger vi oss ut på ridtur med islandshästar, och fredag åker vi till Nordens Ark. Känns lite som dagis denna vecka, men vet ni va det gillas! :D

Dags att sova nu, puss och godnatt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0