Dagen slut

2011-11-09 @ 23:00:46
Nu är det dags att gå och lägga sig krypa ner under täcket (där jag redan ligger) och invänta John blund att han ska komma. Så man blir lite tröttare. Imorgon blir det att vara ute HELA dagen typ. Vi börjar i bunkern för att sedan åka ut i skogen för lite kartkunskap cvi blir avsläppta på olika ställen och ska ta oss till en punkt, närmare bestämt en utsiktsplats som heter Amundshatt (tror jag det var?)
Så ja dags att stänga ner dator och sova, tillbaka vid ca 15-16 tiden imorgon. Så får se när jag upptaderar, ett inlägg innan läggdags ska jag iaf hinna med. Ska även packa inför helgen också, jag åker till Hässleholm på fredag!

puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0