Sista gången

2011-05-31 @ 23:05:45
Det känns tungt, för första gången typ i hela mitt liv har jag hittat en fritidsakrivitet som jag verkligen gillar. Det här med pistolskytte, och skytte i allmänhet. Så avslappnande, man måste tänka bort alla tankar som man har i huvudet och bara fokusera på avtryckaren och att sikta.

Det var dock idag sista gången, eller ja det fortsätter men jag åker hem om 3 dagar. Så ja för min del va det sista gånge. Jag har verkligen haft super roligt. Det är även en grej som jag har vågat åka på själv, inte haft med mig någon de sista gångerna. Kan ju säga att det är ett stort steg för mig.

Bara för att inlägget inte ska bli så tråkigt slänger vi även in en bild på en pistol, ungefär en sådan är det man skjuter med, 9 mm. Påminner i alla fall om varandra.


Jag kom till Gamleby för drygt 9 månader, jag hatade stället så otroligt mycket och trodde aldrig det skulle bli bra här. NU är det dags att lämna Gamleby för nya äventyr, det är 3 dagar kvar nu. Jag vill inte lämna det, jag vill verkligen inte det. Det känns som man bara ska hem på ett lov under 1 veckas tid och sedan komma tillbaka och allt blir som vanligt. Så är det inte, utan nu är det dags att tacka och säga hej då. Det är dock inget farväl utan bara ett hej då.

Dags att runda av detta inlägg och sova, imorgon är det en full späckad dag.. Dagen börjar vid ca 9:00 då åker vi på utflykt med klassen tillbaka till lunch. Efter lunch blir det en sväng till Ica för att köpa ballerinakakor och varsin dricka sen beger vi oss ut med kanoten någon timme. Vid 19 ska vi vara hemma hos O för att grilla och lite så. Ska bli härligt, tror det kan bli en toppen dag. Så ja bäst att sova. Godnatt och sov gott


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0