Planering inför vecka 22

2011-05-30 @ 17:27:45
Måndag: Skola, första timmen jobbade vi med Barncancerfonden, Sofia skickade ett mejl till dem om hur mycket pengar vi har tjänat i hop. Efter det fika med goda smörgåsar och ägg, mumsfilibabba. Sista timmen på vår egentliga matte lektion gick vi ner till centrum till Pressbyrån och åt glass eller ja de flesta jag satt och njöt av solen. Tillbaka till skolan, och hade media innan lunch där vi fixade ihop varsitt typ av vykort. Sedan blev det lunch inge rolig mat idag.. Efter lunch gick vi upp till läs- och skriv där vi fortsatte att redigera våran film. Det blir super ^^ Annars bara tagit det lungt packat lite smått och varit nere och ätit nu sitter jag här igen.
Tisdag: Städdag på förmiddagen, då ska vi på internatet städa här och externa elever städar på skolan. Till lunch blir det grillning på framsidan. Super mysigt, och vädret ska vara på topp idag. Eftermiddagen kommer bestå av vanliga lektioner. Kvällen åker jag och skjuter för sista gången, och sedan hem och städa och packa lite grann.
Onsdag: Utflyckt på förmiddagen till någon sten? Eftermiddagen ska jag, Sofia och Sarah åka ut med kanoten en sista gång innan detta är slut, ska bli himmla mysigt. På kvällen ska vi åka hem till en lärare och grilla, toppen!
Torsdag: LEDIGA, packa typ hela dagen. Samt bära ut massa eller ja alla saker till bilen.. Jon kommer hit någongång också.
Fredag: Vi slutar skolan. Besiktning av rummet vid 16:30 skolan är slut vid typ 13:00 typ efter lunch och allt sådant. Sedan blir det fika tillsammans med Sofia och Sarah. Efter allt ungefär vid ca 17:00 tar jag mitt pick och pack och åker hemmåt mot Ställdalen.
Lördag: Ta det lungt, städa min garderob och lägga in alla kläder och så. Det vill säga packa upp allt. Funderar även på att åka ut till Nitten till kvällen kanske, sova över också?
Söndag: Ta det lungt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0