Omdömmes sättning!

2011-05-18 @ 11:33:17
Roligt när det händer lite saker på skolan, idag sätts våra omdömen så nu på förmiddagen hade studeranderådet (tror jag) ordnat lite tävlingar i form av stafett och lite andra lekar och avslutades med kubbspel.
Tråkigt nog var det inte många på skolan som deltog, men vi fick ihop tre lag som kämpade oss igenom lekarna. Tillslut stod ett lag som vinnare LAG 2 och ja det var faktiskt jag och mitt lag som vann. Riktigt roligt, alltid kul att vinna. Priset vi fick var att välja bland lite gamlebygrejer alla i laget valde en vattenflaska.

Vädret är på våran sida idag också, det är strålande sol. Det gillas väldigt mycket, är sommaren kanske på väg tillbaka efter nån vecka med regn/snö och mulet och grått väder? Vi hoppas på det bästa att det är fint ett par dagar framöver.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0