Kubbspelande

2011-05-24 @ 00:07:02
Glömde ju berätta att nu här på kvällskvisten blev det lite kubbspelande med några vänner från skolan. Riktigt trevlig var det, och roligt. Dock blåste det ju lite grann men det glömde man fort bort när man kom igång med spelandet. Vi var från början bara 4 spelare men ju längre tiden gick var det fler och fler som kom och var med. Jätte trevligt

Sen är det ju väldigt roligt att spela kubb också så det är ju bara ett plus att man får göra det ibland.

Klockan har nu passerat 00:00 och jag ska nu ställa datorn på skrivbordet då jag nu sitter i sängen med den. För att sedan sova. I morgon väntas det en dag i skolan, med kemi, media och svenska på kvällen ska jag iväg och skjuta lite pistol. Ska bli väldigt roligt, näst sista gången är det också. Då jag slutar här sen. När jag endå är inne på det så kommer det komma upp ett text-inlägg med saker som har hänt under året ungefär som en liten summering av året här på Gamleby folkhögskola. Får se om det hinner komma upp innan jag slutar skolan eller om det kommer efteråt. Det återstår att se. Puss & godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0