Jag kör just nu i 130%

2011-05-06 @ 17:51:33

Hejhej!
Jag är speeeeeeeeedad, till max verkligen. Skolan gick dit i vanlig tid hade dock sovmorgon men så här innan folkhögskolans dag har man inte tid med sovmorgon. Så fixade Årsböckerna skrev ut en massa sådana vek och häftade. Sprang runt lite, fixade i ordning jobbade lite matte och allt. Som sagt varit stressad hela dagen och är det fortfarande. När vi slutade vid 15:00 tiden så gick jag hem hit. Eller ringde till mamma innan och frågade vart de var och de va då i Linköping och skulle gå där ett tag. Så jag satte i gång och skaka mattor, sängkläder dammsuga mitt rum och hallen + att jag lyxade till det genom att torka golvet också i mitt rum och ute i hallen. Dammtorkat hela mitt rum, vikt kläder bäddat sängen och fixat. Packat ihop gitarren som mamma och peter ska ta med sig hem + lagt lite kläder som jag inte behöver här nere (bara för att det ska bli mindre saker att ta hem när jag slutar här) i en väska. Sist men inte minst slängde jag för ca 20 minuter sedan in en svart tvättmaskin. Som bör vara klar om drygt 10 minuter!


lite såhär känner jag mig just nu


Pjuhh va jag är duktig sedan efter det så ringer nog mamma att de börjar närma sig Gamleby, då ska jag sätta mig i bilen och åka neråt mot hamnen där de ska stå. Så ja får se när man kommer hem ikväll, det återstår att se. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0