Jag har tråkigt!

2011-05-17 @ 23:06:49

Var hittade du den här listan? Sökte like runt på internet och hittade den på det viset.
Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ojj, ja undrar va det kunde ha varit eller jo förresten det var nog faktiskt bearshare, dock avinstallerade jag det typ direkt efter.
Vilken är din favoritrestaurang? Har inte en aning, har nog ingen såndär favorit restaurang som jag kommer på just nu.
När badade du i en pool senast? För typ 2 veckor sedan eller kanske 3. Var jag och Jon till Gustavsvik.
Har du varit med i någon skolpjäs? Nej det har jag inte varit.
Hur många barn vill du ha? Två tror jag.
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Pop, men jag lyssnar dock på det mesta.
Vad har du för TV-kanaler? Här på skolan har vi 1:an, 2:an, 4:an 6:an (ibland) och sen typ mtv eller nått sånt.
Har du åkt moped någon gång?
Ja det har jag gjort.
Har du busringt någon gång? Haha, nej det vågar jag inte.
Har du fått parkeringsböter? Nej inte ännu, och hoppas inte att jag får det heller.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Åhh ja jag vill hoppa både bungy-jump och fallskärm. Har aldrig gjort det men vill göra!
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Bulgarien.
Har du en egen trädgård?
Nej det har jag inte.
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Inte en aning, kanske kan säga Kalle Anka.
Kan du alla orden i nationalsången?
Ja det tror jag nog.
Badkar eller duschkabin?
Får nog säga duschkabin faktiskt.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har jag kollat på film senaste månaden? Kommer inte ihåg vad jag har kollat på, så säger pass på denna fråga.
Favoritpizza?
Brukar jämt äta pizzan med skinka, ananas, banan och curry.
Chips eller popcorn?
Chips för att popcorn fasnar i tänderna.
Vilken färg på läppstift använder du? Inget.
Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, nej kan man göra det?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nepp det har jag inte varit.
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice!
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Kompisar här på skolan, vi åt stektpotatis, scnitchel (stavning?) och beasås.
Favoritchoklad?
Marabou, deras senaste Carribien med banan och kokos är super god!
När röstade du senast? Senast de var röstning i september var det väll?
När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj, det var ett par år sedan.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Hmm nej det tror jag inte, har dock vunnit medaljer i olika saker.
Ä du bra på matlagning?
Jadå, jag lan laga mat i alla fall.
Klarar du att tanka själv?
Haha ja det gör jag, men jag var jätte rädd och nervös i början när jag skulle göra det första gången.
Har du beställt något från TVshop?
Nej det har jag inte gjort.
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.
Vad var det senaste du handlade?
Hmm det kommer jag inte ihåg.
Har du kräkts offentligt?
Nej jag tror inte det,
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Helt klart hitta den sanna kärleken så att vi kan bli mångmiljardärer tillsammans!
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja det gör jag.
Har du ringt något betalnummer? Hmm, vet inte.
Kan man vara vän med sitt ex? Ja det tycker jag att man kan.
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Hmm det kommer jag faktiskt inte ihåg.
Hade du mycket hår som liten bebis? Kommer inte ihåg tänkte jag skriva, men jag vet faktiskt inte.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget.
Vad är du tacksam för idag?
I dag är jag tacksam för att det finns så fina människor runt om mig.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0