Hej hej!

2011-05-20 @ 22:38:45

Hej. Slutet på denna buss resa, ja precis va det börjar bli vi börjar närma oss slutmålet eller ja i alla fall för min del. För denna buss fortsätter och åker förbi både Arlanda och Uppsala. Känns som man suttit på denna buss i flera timmar, och ja det är precis vad jag har gjort i alla fall i ca 3 timmar och det är ca 20 minuter kvar. Så säger hej då nu och får se när jag uppdaterar igen om det inte blir i morgon så återkommer jag på buss resan hem på söndag. Men om jag känner mig själv rätt och jag borde väll vara den som känner mig själv bäst så kommer jag att slänga in några sms-inlägg under min vistelse här i stockholm. Dock får nu vänta på bilderna tills på söndag, för några bilder komor det bli under helgen. Puss och ha en fortsatt bra fredag kväll :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig ikväll ? :d

2011-05-20 @ 23:24:19
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0