good night

2011-05-26 @ 23:34:23
Jag åter kommer i morgon, har i alla fall varit en toppen dag idag!
Som sagt det är fredag i morgon, och jag ska bara ta det lungt hela helgen, eller på söndag blir det nog kanske paddling eller något annat roligt tillsammans med Sofia och Sarah. Blir nog även en sväng in till V-vik på lördag för att bara ta det lungt. Sista gången i Västervik på ett tag, skulle kanske gå in på Ö&B och rusta även kanske in på Willys och affären som jag aldrig kommer i håg va den heter. Sedan en hamburgare på mitt standard ställe, var ju ett tag sedan man åt där. Ja det ska bli trevligt.
Dags att sova är det nu i alla fall, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0