Fredag

2011-05-20 @ 11:11:16
Hej hallå!
Dum jag är när jag sitter ner i skola och funderar på vad jag ska göra då Sofia har lektion och Sarah är borta (men troligtvis följde hon med Sofia på hennes lektion) Så sitter jag där på en bänk i skolan och slänger iväg ett sms-inlägg och kommer då på att hallå varför sitter jag där? Jag har ju faktiskt ett rum att gå till, lite roligare. Så ja nu sitter jag här på mitt rum lyssnar på lite musik.

Tänkte göra lite nytta med att tvätta men någon annan som tvättade tyvärr. Så då tänkte jag i stället börja packa lite eller i alla fall välja kläder ska tydligen bli runt 19-20 grader i Stockholm i helgen. Så vad ska man ha på sig?

Lunch om typ 45 minuter också, så hinner packa en stund sedan ner till skolan igen. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0