Fredag med två prov!

2011-05-20 @ 15:57:57
Hejhej!
Ja som sagt dagen har bestått av Kemi prov på förmiddagen och matte prov på eftermiddagen. Kemi provet vet ni hur det gick med det, men matte provet vet ni inte och knappt jag heller. Dock så kändes det faktiskt ganska hyffsat bra, så återstår att se på mpndag hur det går. Då får jag börja med ett nytt kapitel också.

Annars då har nästan packat allt jag ska ha med mig så nu sitter jag och väntar på lite mat, det är smörgåstårta idag, efter det är klockan typ 17:00 så då blir det att gå tillbaka på rummet och duscha och fixa i ordning sig. För att sedan packa det allra sista och bege sig neråt mot bussen. Så går väll härifrån runt 18:20 någongång så man inte behöver stressa bussen går vid 19:15. Framme i Stockholm ikväll vid ca 23.

nej fortsätta vänta blir att kolla på lite BB så länge ^^


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0