24 maj

2011-05-24 @ 21:53:29
Tjena!
Det är tisdag idag och det innebär att om 10 dagar så befinner jag mig i Ställdalen, jag har då plockat ut mitt rum här det är över detta år är då förbi. Jag kommer helt ärligt sakna skolan. jag kommer sakna vännerna man har fått här välidgt mycket. Så det blir att njuta de sista dagarna till 120%

I alla fall som sagt tisdag idag och jag har som vanligt varit i skolan två timmar kemi i morse lyssnade på lite redovisningar. Håltimme en timma, efter det lunch var någon konstig köttfärssak... Till efterrätt var det chokladpudding, MUMSIGT. Efter middagen så var det Media en timme där vi redigerade vår film, som jag tror kommer bli väldigt bra och rolig ^^ Sista två timmarna var det svenska rättade mitt arbete.

Kvällsmaten bestod i tortilla med tillbehör. Senare åkte jag till skyttebanan och skjöt lite med 22 kaliber pistol och en 9 mm. Så otroligt roligt!!

PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0