110511

2011-05-11 @ 23:24:12
God kväll!
Klockan är lite över 23, och det börjar bli dags att sluta ögonen för några timmars sömn så att man orkar med morgondagen. Som ser lite annorlunda ut en vanligt. Eller skolan är väll sig ganska lik. Har svensak 2 timmar då blir det att lyssna på lugna favoriter samtidgt som jag skriver på mitt arbete. Efter det dags för lunch för att sedan ladda med en timmes VO, nu vad vi ska göra där vet jag inte. Dagen avslutas med Block. Där jag inte heller då vet vad vi ska göra, dock så återstår det väll att se vad vi hittar på. Bara det inte är dessa dramaövningar!! ;)

Där underdagen ska jag även hinna med att hämta en madrass + täcke från husfar och bära upp den på rummet. Efter skolan blir det först att äta lite kvällsmat efter det gå upp på rummet och fixa i ordning bädda sängen och måste nog möblera om lite smått också.

För att vid ca 19:15 ska jag åka mot Linköping dit Pernilla kommer vid ungefär halv 9 tiden. Åh va roligt det ska bli.
Ska bli så roligt att få träffa henne och umgås med henne under några dagar. Hon får även följa med mig till skolan på fredagen ^^

Så jag ska nu runda av detta inlägg med att säga godnatt! Och att det kanske inte under helgen blir så mycket uppdate, eller jag återkommer under söndagen. Kankse hinns med ett eller två inlägg under helgen. Men det återstår att se, jag lovar inget. Dock kommer det väll att komma nått inlägg under morgon dagen då jag inte ska åka förrens härifrån på kvällen.

När jag ändå babblar måste jag bara säga vilket underbart väder vi har haft nu i ett par dagar och jag hoppas att det håller i sig ett par dagar till, för det är verkligen underbart.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

hej Emma.



Hur går det med skolorna inför hösten? Ringde du till Storuman någon gång? Jag tycker verkligen att du ska gå en fotolinje eftersom det verkar vara det du egentligen vill, och tänk vad häftigt att göra det i fjällen.. och åka skoter, och skidor och sånt där.. Du får skicka svar till min mail, är inte ute på msn nåt för tillfället...

2011-05-12 @ 18:04:19

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0